10 September 2020

NORISH KARMAN DEDAH LELAKI BAWAH 30 BERATUR AJAK KAHWIN: "JANDA PUN ADA TASTE"



Menerusi satu entri di laman Instagram, pelakon Norish Karman seakan memberi bayangan bahawa wujud orang di sekelilingnya yang seolah-olah berasa kurang senang dengan kehadirannya untuk dijadikan sebagai seorang kawan.

Kata Norish, dia merasakan seperti ada wanita yang cuba mengelak daripada dekat dengannya kerana bimbang dengan statusnya sebagai seorang janda.

Ujar Norish lagi, beliau turut mendedahkan kebanyakan wanita kini mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain biarpun berstatus isteri orang.

Klik untuk gambar besar


"Sebab ada lakilah korang boleh kaut duit buat bisnes, ada lakilah boleh yak yak yeah (bergembira) sana sini macam keluarga bahagia sampai syurga. Padahal tak bahagia, masing-masing ada extra affair (hubungan sulit), tapi demi status demi kekayaan," katanya.

Tutur Norish, tiada apa yang perlu dibimbangkan kerana beliau sendiri mengakui langsung tidak pernah ambil pusing soal mahu mendirikan rumah tangga semula selepas bergelar ibu tunggal.


"Agak-agaklah, janda pun ada taste (selera). Aku baru 46 tahun, bukan 96 tahun. Jejaka bawah umur 30 tahun pun beratur nak kahwin aku maa. Tetapi aku yang tak nak. Aku belum bersedia untuk ketepikan anak-anak dan ibu bapa yang mendoakan kejayaanku," ujarnya.

Seakan sudah boleh dijangka, menjengah ke ruangan komen rata-rata pengikutnya akui bukan mudah untuk seseorang wanita memegang status janda. Hal ini kerana banayk andaian buruk acap kali dilemparkan buat golongan ini.

Untuk rekod, Norish sebelum ini pernah berkahwin dengan ahli perniagaan Datuk Hashimuddin Abdul Kadir pada Januari 1998. Namun hubungan yang dibina tidak berpanjangan selepas kedua-dua mereka memutuskan untuk bercerai pada Julai 2008.



www.myartis.com / Sumber & foto: Beautifulnara & Instagram Norish Karman

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: