12 November 2020

4 TAHUN MENANTI - ISTERI AWIE DISAHKAN HAMIL 7 BULAN



Penyanyi dan pelakon Datuk Awie memaklumkan dia bakal menimang cahaya mata keenam pada tahun hadapan, selepas isterinya, Sharifah Ladyana Syed Samsuddin disahkan hamil setelah hampir empat tahun menanti.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 52, berkata kandungan anak sulung bersama isterinya kini sudah memasuki usia tujuh bulan dan dijangka bakal bersalin Januari depan.

"Alhamdulillah, setakat ini semuanya berada dalam keadaan baik. Ibu dan baby juga sihat-sihat sahaja. Tak ada apa yang ingin saya katakan, hanya memohon doa agar semuanya dipermudahkan," tuturnya.

Perkhabaran gembira itu turut dikongsikan oleh Awie & isteri menerusi Instagram milik masing-masing. Pasangan ini memuat naik video yang memaparkan mereka membuat pemeriksaan rutin ibu hamil di sebuah hospital.

Klik untuk gambar besar



"Saya di sini bersama isteri untuk check kandungan tujuh bulan. Sudah lima anak saya dilahirkan di sini dengan satu doktor yang sama," katanya.

Untuk makluman,Awie dan Sharifah Ladyana mendirikan rumah tangga pada 7 Oktober 2016 di Songkhla, Thailand. Terdahulu Awie pernah berkahwin dengan penyanyi dan pelakon Arni Nazira pada tahun 1998 dan dikurniakan dua orang anak iaitu Puteri Aleeya Antasha, 19, dan Puteri Aleefa Antasha, 17.

Awie kemudian bernikah dengan Rozana Misbun adik kepada aktres Haliza Misbun pada 2006. Kasil daripada perkahwinan mereka, iaitu Putra Ahmad Merrah,11, Putra Ahmad Rezzki, 10; dan Puteri Qasseh Antasha, 8.






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Sharifah Ladyana Syed Samsuddin

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: