21 December 2020

SITI NORDIANA MENANG 4 ANUGERAH DI AME 2020 - NETIZEN PERTIKAIKAN



Pelakon, penyanyi dan pengacara Siti Nordiana sekali lagi telah dinobat sebagai Top Top MeleTOP Wanita buat kali kedua berturut-turut dan Haqiem Rusli telah dinobatkan sebagai Top Top MeleTOP Lelaki pada Anugerah Meletop Era 2020 (AME2020).

Dalam majlis yang berlangsung mengikut prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan, Siti Nordiana atau lebih mesra disapa nana, membolot empat kemenangan semalam.

Bagaimanapun ada segelintir netizen mempertikaikan kemenangan Siti Nordiana. Malah, ada yang terkejut apabila Siti Nordiana memenangi kategori Artis Versatil kerana ada ramai yang lebih berbakat.

Klik untuk gambar besar



Namun begitu, ramai yang menjangkakan Siti Nordiana akan menang banyak pada malam tersebut kerana mempunyai kelab peminat yang ramai dan kuat sehingga artis kesayangan mereka boleh menang sehingga empat kategori.

Tidak kurang juga ada yang meluahkan rasa bosan kerana melihat artis yang sama sahaja menang sehinggakan ada yang menggelar acara tersebut 'Anugerah Siti Nordiana'.

Selain memenangi anugerah Top Top MeleTOP Wanita, Siti Nordiana turut memenangi anugerah Artis Versatil MeleTOP, Group/Duo MeleTOP dan Artis Top Top MeleTOPGrup/Duo. Untuk pengetahuan anda, kesemua pemenang telah dipilih berdasarkan undian daripada peminat melalui laman web rasmi.




www.myartis.com / Sumber & foto: Oh Bulan & Instagram Siti Nordiana

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: