15 March 2021

PEGANG SAIFUL APEK, 'DELETE' FOTO SUAMI - NETIZEN SPEKULASI FIZA HALIM KEMBALI SOLO?



"My forever couple seat... sifu @saifulapek Jangan hampakan hasrat manager kita 😅😅 #phdmuzik #astro #comingsoon," demikian tulis pelakon Fiza Halim pada foto dirinya bersama pelawak Saiful Apek yang dimuat naik di laman Instagram (IG).

Fiza memberitahu, Saiful Apek merupakan pasangan kegemarannya dalam salah satu program televisyen. Bagaimanapun foto terbabit telah mengundang pelbagai andaian netizen tentang status terkini bekas penyanyai kumpulan Elite itu apabila foto tersebut memaparkan aksi mesranya dengan Saiful.

Melihat pada foto tersebut, Fiza duduk rapat berlaga bahu dan bersentuhan tangan bersama Apek. Rata-rata mengecam tindakan Fiza yang dilihat tidak sesuai dengan statusnya yang diketahui sudah berkahwin.

"Lain macam gambar ni, ada apa-apa ke?" tanya salah seorang pengikutnya. - "Peliknya duduk rapat-rapat pegang tangan, suami fiza tak kisah ke? Jagalah batas isteri orang," nasihat salah seorang netizen.

Klik untuk gambar besar



"Allahuakbar, kalau dah suami isteri, tahniah ya Fiza, tak mungkin nak pegang-pegang tangan kalau bukan dengan yang dah halal..," kata salah seorang warga maya.

Bukan itu sahaja, netizen juga mula membuat spekulasi bahawa Fiza sudah kembali solo memandangkan foto bersama suaminya sudah pun dipadam dari laman sosial tersebut.

"Rasa dah solo... tak kan lah dia ada suami dia berani pegang tangan macam tu," teka salah seorang warga net. - "Macam dah single saja gambar suami pun dah tak ada, banyak dah padam," speku salah seorang netizen.



Pada tahun 2017, Fiza dilaporkan berkahwin kali ketiga dengan seorang juru terbang bernama Aizat Al-Jefri Abdul Kudus dan dikurniakan seorang cahaya mata Aleena, 3 tahun.

Perkahwinan tersebut merupakan perkahwinan ketiga buat Fiza selepas mengalami dua kegagalan termasuk bersama penyanyi Adam AF.

Menerusi perkahwinan pertamanya dengan Ahmed Farriq Zainul Abidin, dia dikurniakan dua anak, Ferra Aryana Ahmed Farriq, 12, dan Feeya Adyrra Ahmed Farriq,11.



www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Fiza Halim

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: