18 April 2021

CIAPAN TENTANG MENTERI - NAIM DANIEL JELAS IA HANYALAH DARI HATI SEORANG RAKYAT



"Wahai Pak Menteri yang lanjut umur; Sudahlah kalian menjadi pisau cukur. Rakyat pula disuruh bersyukur," demikianlah tulis penyanyi dan juga pelakon, Naim Daniel yang baru-baru ini ada meluahkan rasa kesal dengan sikap sesetengah menteri yang berkhidmat untuk kerajaan Malaysia menerusi sebuah ciapan di laman Twitternya.

Penyanyi lagu 'Purnama' ini ketika ditanya mengenai ciapan itu menjelaskan bahawa dia hanya meluahkan apa yang terbuku di hati dan juga sebagai seorang rakyat Malaysia. Naim mengakui memang benar dia yang menulis ciapan tersebut di Twitternya.

"Apa yang saya tulis itu adalah dari hati seorang rakyat, secara suka atau tidak, kita semua sedar, apa yang berlaku sekarang ini kesannya akan dirasa oleh rakyat. Apapun, kita tak akan sembarangan meluahkan rasa, kalau kita tidak merasa sesuatu perkara itu," kata Naim ketika dihubungi media.

Klik untuk gambar besar



Kata Naim lagi, dia hanya meletakkan dirinya sebagai rakyat Malaysia yang turut mengalami pelbagai perubahan sejak wabak pandemik COVID-19 melanda negara tahun lalu.

Mengakui dirinya sering mengambil tahu apa yang terjadi dengan keadaan ekonomi negara sehingga ada yang betul-betul terjejas, Naim berkata rakyat mempunyai suara untuk menzahirkan tentang apa yang berlaku.

Namun begitu, pelakon drama 'Pia' ini menjelaskan bahawa dia tidak 'pukul rata' kenyataan tersebut terhadap mana-mana pihak secara khusus.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Naim Daniel

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: