13 April 2021

TAHUN KEDUA HIDAYAH BERPUASA TANPA SUAMI: "SENTIASA MENCINTAIMU CINTA SYURGAKU..."



Menerusi muat naik di laman Instagram, isteri kepada pelakon dan pelawak terkenal, arwah Abam Bocey iaitu Nor Hidayah telah berkongsi sekeping foto ketika bersama-sama menunaikan ibadah umrah di tanah suci Mekah, kira-kira 2 tahun yang lalu.

Difahamkan, ini merupakan tahun kedua Hidayah menjalani ibadah puasa sebagai seorang yang berstatus ibu tunggal. Dalam pada itu, ibu kepada seorang cahaya mata ini mengharapkan bulan Ramadan tahun ini dilimpahi rahmat serta kerberkatan dari Yang Maha Esa.

"Sentiasa mencintaimu CINTA SYURGA ku selalu doaku disetiap sujudku (Al-fatihah Suamiku Tercinta Syed Umar Mokhtar).. Xlama lagi Kita Menyambut Bulan Ramadhan, bulan Ramadhan telah datang rasa bahagia dan bersyukur sentiasa terasa bagi setiap umat muslimin di seluruh penjuru dunia. Bulan penuh kebaikan, keberkahan, bulan yang mulia dan penuh keampunan.

"Bulan Ramadhan adalah kesempatan terbaik yang Allah anugerahkan untuk kita semua, dimana bulan Ramadhan adalah moment terbaik untuk kita kembali kepada Allah s.w.t.

Klik untuk gambar besar



"Marhaban yaa Ramadhan, pucuk selasih bertunas menjulang dahannya patah tolong betulkan, puasa Ramadhan kembali menjelang, salah dan khilaf mohon dimaafkan Selamat Menunaikan Ibadah PUASA kepada semua," tulisnya.

Untuk makluman, Allahyarham Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan meninggal dunia pada 10 Februari 2020 di kediamannya, di Gombak akibat demam panas.

Jenazah Abam selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sungai Pusu, Gombak. Arwah meninggalkan isteri, Nor Hidayah Mohd Ali, 28, dan seorang lelaki bernama Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey.






www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Nor Hidayah

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: