11 May 2021

JADI MANGSA LELAKI GILA S*** - IBU RASA TERKEJUT, NASIHAT WANY HASRITA BANYAK BERSABAR



"Mula-mula tahu ada video tu memang saya terkejut... tapi bila saya tanya pada Wany, dia pun terangkan tentang perkara sebenar. Sebagai seorang ibu memang saya kecewa tapi kita tak boleh nak kawal orang lain. Ini dugaan yang terpaksa saya dan anak tempuh.

"Saya berdoa supaya benda-benda macam ini tak lagi jadi pada anak saya," jelas ibu kepada penyanyi Wany Hasrita, Norita Jaafar yang terkilan apabila gambar anaknya disalahgunakan untuk tujuan tidak senonoh.

Penularan video seorang lelaki memuaskan nafsu menggunakan foto penyanyi lagu 'Menahan Rindu' itu mengejutkan ramai pihak baru-baru ini.

Norita juga ada menasihatkan Wany sentiasa menjaga diri supaya maruah dirinya tidak boleh diperkotak-katikkan sewenang-wenangnya.

Klik untuk gambar besar



"Lepas benda ni jadi, saya hanya nasihatkan dia supaya banyak bersabar... sudah tentu dia rasa kecewa sebab gambar dia kan. Saya harap Wany akan lebih lagi menjaga diri dia, adab serta akhlak yang macam selalu saya pesan pada dia sebelum ini," katanya lagi.

Video tidak bermoral itu dimuat naik seorang pengguna laman Twitter memaparkan seorang lelaki melakukan aksi menjijikkan di hadapan foto Wany.

Sebelum ini, Wany meminta peminat agar dapat melaporkan video itu kepada pihak Twitter agar ia dapat segera dipadam. Hasil pemerhatian, video itu kini tidak lagi boleh diakses serta sudah dihapuskan dari laman sosial tersebut.





www.myartis.com / Foto: Instagram Wany Hasrita

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: