28 June 2021

DATUK VIDA PILIH BAHAGIA DENGAN ANAK-ANAK DARI KAHWIN BIAWAK HIDUP



"Realiti Zaman sekarang, berkasih sayang bagai nak rak tapi kosong. Nak beli itu ini utk diri sendiri pun tak boleh. Tambah dapat jenis biawak komodo hidup. Kerja malas. Tau nak makan tido. Betul la kan?

"Bukan jenis saya laa kalau macam tu. Baik saya bahagia dengan anak anak. Dah cukup," jutawan kosmetik Datuk Seri Vida yang mengakui kini hidup selesa bersama anak-anak meskipun tanpa kehadiran insan bergelar suami di sisi.

Ini kerana kata Vida, jika bertemu dengan pasangan yang salah terutamanya jika dapat lelaki jenis biawak hidup yang malas bekerja akan membuatkan hidup lebih 'pening kepala'.

Klik untuk gambar besar



Perkongsian Vida di laman Instagram itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut bersetuju dengan pendapatanya itu. Kata netizen lagi, jika sudah memiliki semuanya mengapa perlukan lelaki lagi.

Dalam pada itu, ramai mendoakan semoga Vida yang sudah hampir empat tahun bercerai itu bahagia bersama anak-anaknya dan terus berjaya dalam perniagaan.

Terdahulu, perkahwinan ketiga Datuk Vida bersama Fairuz Ahmad Zainuddin berakhir pada 2017 selepas mendirikan rumah tangga selama 3 tahun.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: