28 July 2021

NABILA HUDA MINTA BERHENTI TANYA BENDA TAK SEPATUTNYA: "SEMUA INI REZEKI..."



Semua sedia maklum mengenai pengunduran Awal Ashaari dan Janna Nick sebagai pengacara di program hiburan terkenal iaitu Melodi. TV3 mengesahkan pengacara yang bakal mengganti program tersebut ialah pelakon Nabila Huda.

Pelakon tersebut mengakui tidak menyimpan perasaan tak sedap hati apabila terpilih untuk mengacara program terkenal itu. Menurut Nabila atau mesra dipanggil sebagai Abil, dia percaya semua yang berlaku merupakan rezeki yang telah ditetapkan dan meminta orang ramai untuk tidak mempersoalkannya lagi.

"Semua ini adalah rezeki yang Allah nak bagi dan saya percaya pada perkara itu. Jadi, orang lain boleh berhenti tanya benda-benda yang tak sepatutnya sebab apa hak kita untuk tanya kenapa orang ni dapat rezeki.

Klik untuk gambar besar



Memetik dari sesi temubual, Nabila turut berkata bahawa dia juga ada bertemu dengan bekas pengacara Melodi iaitu Awal Ashaari untuk meminta pendapatnya bagi mengacara program itu dengan baik.

"Sudah tentu saya ada cakap dengan Awal sebab kita tak tahu, kita baru lagi," jelas anak kepada penyanyi rock legenda, Amy Seacrh itu.

Nambila dalam masa sama turut memberitahu dia masih tidak lagi memikirkan trademark sebagai seorang pengacara baru namun berjanji akan memberi penyampaian berbeza bagi memberi kelainan untuk program sensasi itu.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: