02 July 2021

TERBANG PERANCIS DAFTAR ANAK SEKOLAH - IBU MENTUA TIRI NORA DANISH TERUK DIKECAM



Ibu mentua tiri pelakon Nora Danish iaitu Datin Seri Haflin Saiful baru-baru ini ada memuat naik foto dan video di laman Instagram dimana dia dikatakan berlepas ke Perancis. Difahamkan, tujuan isteri kepada Datuk Seri Nazri Aziz itu ke sana adalah untuk mendaftarkan anaknya bersekolah disana.

Bagaimanapun, perkara itu menimbulkan rasa kurang senang netizen. Di laman Twitter, rata-rata netizen mengecam Haflin apatah lagi ramai rakyat kesusahan sehinggakan ada yang mendoakan agar pesawat yang dinaikinya terhempas.

Malah, netizen turut meluahkan rasa berang apabila mendakwa Haflin dapat travel ke luar negara atas alasan yang meragukan dan lebih menimbulkan kemarahan apabila memuat naik perjalanannya ke sana di media sosial.

Klik untuk gambar besar



Dalam pada itu, lebih menjadi perhatian Haflin memuat naik satu entry di Insta Story seolah menyindir kembali netizen yang menghentamnya.

"Kecam la orang yang Powerful, kita kan takde power.. Ada powderpuff je," tulisnya.

Namun, tidak dapat dipastikan sama ada Nazri Aziz turut sama dalam penerbangan dan setakat ini masih tiada penjelasan lanjut daripada Ahli Parlimen Padang Rengas itu.












         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: