13 August 2021

BILA ALIFF SYUKRI TERTEKAN TIADA PEMBELI RUMAH DI PAVILION RM6 JUTA



"Menunggu pembeli rumah ini yang tidak kunjung tiba. Last-last saya je duduk sini. Saya dah jual murah RM6 juta jer sebab harga market value adalah RM6.5 juta. Tak tahu apa masalah masih tak ada pembeli sekarang ni musim Covid-19 nak shopping semua tutup kedai.

"Kalau siapa nak beli boleh hubungi manager saya," itulah ujar usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang tertekan apabila rumah miliknya di Pavillion, Kuala Lumpur itu masih belum terjual, nmeskipun dijual pada harga RM6 juta lebih rendah daripada harga pasaran.

Sebelum ini, Aliff Syukri pernah memberitahu mahu menjual rumah itu, namun tidak berjaya walaupun sudah setahun diiklankan. Kata Aliff lagi, mungkin faktor utama rumah tersebut sukar untuk terjual berpunca daripada pandemik melanda negara, apatah lagi semua pusat beli belah masih lagi ditutup.

Perkongsian Aliff itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang bersetuju pandemik menjadi punca jualan rumah tidak mendapat sambutan. Tidak kurang juga ada yang beranggapan ayat digunakan Aliff seolah nilai RM6 juta itu adalah jumlah yang kecil.

Klik untuk gambar besar




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: