06 August 2021

LAGI PELAWAK DIRAKAM JUAL BARANG..!



"Woi! Hang rakam apa?" kata individu yang didakwa menjadi 'penjual barang' dalam loghat Utara ketika aksinya dirakam netizen.

Individu yang didakwa pelawak terkenal ini didakwa sekali lagi menjadi perhatian warganet apabila namanya dikaitkan dalam satu video tular yang mendakwa dirinya sedang berurusan jual beli 'barang'.

Dia yang dikatakan dari kumpulan popular itu tiba-tiba mengamuk apabila mengetahui urusan yang dilakukan dengan seorang penunggang motosikal sedang dirakam. Hasilnya, dia bergegas keluar dari kereta jenis perodua Myvi yang dibawa dan meluru ke arah si perakam dan seolah-olah berlaku pertelingkahan.

Untuk info, video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter pada jam 8.59 malam, hari ini, sudah ditonton lebih 15,000 dan diulang kicau lebih 312 kali.

Klik untuk gambar besar



"Rajin pelawak zaman sekarang ni, macam-macam kerja mereka buat.

"Hari tu seorang jadi tauke ayam. Kali ni tak pasti lagi tauke sayur atau air batu," ujar pemilik akaun Twitter yang memuat naik video berkenaan dipetik sebagai berkata melalui Twitternya.

Sehingga kini, individu yang didakwa mirip pelawak itu belum disahkan, dikenal pasti atau dapat dibuktikan oleh sesiapa meskipun terdapat report polis yang tersebar melalui media sosial memaparkan namanya.


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: