28 September 2021

VIDEO: BILA KING COCO SOUND CAPRICE - NAK PERLI ORANG LAIN JANGAN LIBATKANNYA



"Perli org lain go...., jangan masuk ai yg lemah ni sekali. Gitchuuu," demikian tulis King Coco atau nama sebenarnya Mashaira Ismail, 24, yang enggan namanya dikaitkan dalam episod yang tiada kena mengena dengan dirinya.

"Tolong cakap dengan Caprice tu saya tak nak kena mengena dengan dia. kalau dia nak bergaduh dengan orang ini, atau nak perli orang itu, tak perlu masuk I sekali. Bang! Bang!

"Kau dengan dia ni gaduh, tak perlu masuk aku sekali. Saya tidak bergaduh dengan siapa-siapa," demikian tulis King Coco gara-gara dia bercerai dengan Azrin Anas Abdul Shukor, tiba-tiba Caprice tampil memuatnaik hantaran di Instagram, didakwa menyindir dengan ayat yang melampau.

Klik untuk gambar besar



"Boleh tak tolong bagj number Caprice kat dja so boleh video call dalam biljk air," tulis Caprice sebelum menukar kapsyen terbabit kepada Hahahah boleh tak tolong bagj nombor Caprice dekat dia. so boleh video call dalam bilik-bilik.. Tuan badan ok'.

Caprice pada masa sama turut berkongsi perbualannya bersama King Coco di Instagram Stories, menyatakan tiada perselisihan pendapat antara mereka.

Malah, King Coco turut memberikan kata-kata nasihat buat Caprice.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: