22 October 2021

3 TAHUN KUMPUL DUIT - AINA ABDUL NAFI MENUNJUK-NUNJUK MIKROFON PULUHAN RIBU RINGGIT



"Saya bukan nak menunjuk-nunjuk ada mikrofon tapi ia seperti memberi semangat kepada saya. Bagi saya, berbeza menyanyi dengan mikrofon biasa dengan sendiri. Mudah untuk saya menyanyi walaupun harga bagai nak mati nak bayar. Tapi yang penting senang untuk saya menyanyi dan selesa.

"Sebelum ini, saya pernah menggunakan mikrofon jenama itu tapi pinjam. Mereka beri saya pakai lima kali dan saya berjanji akan beli juga. Boleh dikatakan saya ambil masa selama tiga tahun kumpul duit untuk beli mikrofon sendiri... saya kumpul sejak lancar lagu 'Sumpah'. Saya memang dah lama idamkan untuk ada mikrofon sendiri sebab saya tengok Taylor Swift dan Datuk Siti Nurhaliza.

"Bila tengok mereka ada mikrofon sendiri setiap kali membuat persembahan menjadi motivasi buat saya. Sebagai penyanyi, kena ada mikrofon sendiri," ujar penyanyi Aina Abdul yang menegaskan dia tiada niat untuk menunjuk-nunjuk mikrofon idamannya yang dianggarkan mencecah puluhan ribu ringgit, namun sekadar ingin memberi semangat kepada dirinya.

Klik untuk gambar besar



Aina berkata mikrofon tersebut sekadar ingin memberi semangat kepada dirinya dan berasa lebih selesa menggunakannya biarpun harganya mahal daripada biasa.

Demi kepuasan untuk menyanyi, Aina atau nama sebenarnya Nurul Aina Abdul Ghani berkata, dia menyimpan impian untuk mempunyai mikrofon sendiri seperti penyanyi Taylor Swift dan Datuk Seri Siti Nurhaliza.





         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: