06 October 2021

WAHHH... SASHA SAIDIN DAH CUCUK 4 DOS



“Walaupun tiada paksaan untuk mengambil dos penggalak, namun melihat pelbagai varian baru yang semakin agresif membuatkan saya enggan merisikokan diri.

“Saya menerima dos pertama Sino***** pada Disember tahun lalu dan dos Sino***** kedua pada Januari lalu. Kemudian, saya menerima dos pertama dan kedua Pf*** pula pada Ogos lalu.

“Saya mengambil dos penggalak kerana kerajaan UAE menyarankan penduduk yang mengambil Sino***** sebelum ini untuk mengambil dos penggalak jenis Pfi***.

“Alhamdulillah, saya tidak berdepan sebarang kesan sampingan teruk selepas mendapatkan dos penggalak kedua pada 29 Ogos lalu.

“Lagipun melihat kepada varian baru yang semakin mengganas, pasti ini adalah salah satu langkah terbaik,” kata Anggota kumpulan Elite, Sasha Saidin, 44, yang kini menetap di Dubai, Emiriyah Arab Bersatu (UAE) bersama suami, Sirhan Wahab.

Dakwanya, dia telah sudah menerima empat dos suntikan di negara terbabit.

“Jumlah kes positif C-19 di sini terkawal iaitu kira-kira 300 saja setiap hari. Kebanyakan aktiviti sudah mula dibuka dan berjalan seperti biasa," ujarnya dipetik sebagai berkata melalui Harian Metro.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: