30 November 2021

IBU TIRI ARWAH SITI SARAH: "TIADA ISTILAH SEGAN, MENANTU TIRI... SHUIB ADALAH KELUARGA SAYA"



"Terkejut saya baca mesej ini. Sebenarnya tiada istilah segan sebab kami adalah keluarga. Tak wujud istilah menantu tiri ke, menantu kandung ke, menantu betul ke, menantu tipu ke sebab Shuib adalah keluarga saya. Anak-anak mereka semua cucu saya dan saya jaga sejak lahir.

"Mungkin apa yang orang nampak ingat Shuib segan dengan saya, tapi sebenarnya kami saling menghormati. Lagipun masa arwah Sarah bercinta dengan Shuib dulu pun, saya yang selalu temankan. Ingat lagi masa pertemuan pertama Sarah dengan Shuib lebih kurang 12 tahun lepas, saya ada masa itu temankan arwah.

"Bukan malu bukan segan tapi saya hormat. Saya minta doa baik-baik semua pihak untuk keluarga kami. Amin Insya Allah. Semoga doa yang baik juga berbalik kepada kalian semua," itulah ujar ibu tiri Allahyarham Siti Sarah Raissuddin, Siti Fatimah Suberi, 34, yang mengakui tiada istilah segan wujud di antara dia dengan Shuib.

Klik untuk gambar besar



Kenyataan Siti Fatimah atau mesra disapa Makde itu adalah bagi memberikan reaksi terhadap satu mesej peribadi yang diterima daripada netizen yang mendakwa Shuib kelihatan segan dengan dirinya yang juga ibu tiri kepada Allahyarham Siti Sarah.

Makde berkata, mereka selaku keluarga saling menghormati antara satu sama lain dan tidak pernah memandang status. Menurut Makde yang kini menguruskan perniagaan Loveta milik Siti Sarah, hubungan dia dengan Shuib sudah mula rapat sejak awal perkenalan Shuib dengan Siti Sarah kira-kira 12 tahun lalu.






         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: