24 November 2021

TAHNIAH - PERNIARGAAN BUBBLEBEE SHUIB TERIMA ANUGERAH ANTARABANGSA



"Alhamdulillah Syukur... Made For The World Excellence Award 2021 Anugerah Antarabangsa. Bubblebee di Anugerah kan LIFESTYLE BEVERAGE BRAND OF THE YEAR. Tahniah Team BubbleBee!!! We make It!!!! Long way to go!!! Syukur Alhamdulillah @bubblebeemalaysia_hq @sheikhparadon.

"#BubbleBeeMalaysia #BubbleBeeInternational #Award," demikianlah tulis pelawak dan usahawan Shuib Sepahtu yang baru-baru ini berkongsi berita gembira apabila perniagaan minumannya, Bubblebee diiktiraf sebagai Lifestyle Beverage Brand Of The Year dalam majlis berprestij Made For The World Excellence Awards 2021 dan .

Selain meluahkan rasa syukur, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad turut memuat naik beberapa foto dirinya bersama rakan kongsi Bubblebee, menerima sijil dan trofi anugerah tersebut.

Perkongsian Shuib itu mendapat pelbagai reaksi rakan artis dan peminat yang tidak melepaskan peluang mengucapkan tahniah diatas kejayaannya itu. Malah, ada yang mengatakan jika isteri tercinta Allahyarham Siti Sarah masih ada pasti dia bangga dengan pencapaian suaminya itu.

Klik untuk gambar besar

















         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: