28 December 2021

BILA SITI NURHALIZA 'HUMBLE' DENGAN GURU GIMNAS ZAMAN SEKOLAHNYA



"Sewaktu ke Kuala Lipis baru-baru ini, saya singgah di Taman KSM, menghantar bantuan di sini. Bantuan diletakkan di rumah seorang aunty berbangsa Cina yang menjadi tempat pengumpulan dan pengagihan bantuan untuk warga taman tersebut. Sepanjang saya di rumahnya, beliau memang tidak perasan saya.

"Saya juga berborak-borak dengan penduduk di taman tersebut, kemudian lalu seorang wanita berbangsa Cina juga, yang saya memang kenal sewaktu zaman sekolah. Beliau juga tidak perasan saya.

"Sepanjang berada di sana, saya memang memakai pelitup muka (mask) dan akhirnya barulah terjadi sesi jejak kasih kami. Guru gimnas saya rupanya dan saya juga tidak perasan (maklumlah dah lama sangat).

Klik untuk gambar besar



"Begitulah cerita, sesekali pulang ke daerah kenangan, banyak kenangan mengusik jiwa," tulis penyanyi terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza pada sebuah video dimana dia bertemu dengan salah seorang gurunya ketika menyertai sukan gimnas sewaktu di sekolah.

Perkongsian Siti itu telah mendapat perhatian netizen yang rata-ratanya memuji sikap 'humble' isteri kepada Datuk K ini. Malah, ada yang terhibur melihat Siti mencuit gurunya.



KLIK VIDEO DIBAWAH UNTUK TONTON



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: