02 December 2021

NADIA BRIAN TAK SERIK MENDIRIKAN RUMAH TANGGA LAGI



"Nak kata serik, tidak juga. Mana tahu kalau saya bertemu jodoh pada tahun hadapan dan berumah tangga. Saya sedia untuk itu. Soal jodoh kita tidak tahu. Itu rahsia Dia.

"Lagipun saya seorang perempuan. Siapa yang tidak mahu berkahwin dan ada teman hidup?" kata pelakon Nadia Brian kepada Utusan dimana dia tidak menolak untuk berkahwin lagi jika ada lelaki yang sesuai untuk dijadikan suami, meskipun berdepan kegagalan rumah tangga sebelum ini.

Menurut Nadia, tiada istilah serik untuk berkahwin lagi kerana sebagai seorang wanita dia masih memerlukan kasih sayang dan perhatian daripada seorang lelaki.

Terdahulu, hangat diperkatakan mengenai kemelut rumah tangga Nadia dan suaminya, Muizz Nasruddin yang akhirnya berakhir dengan perceraian pada 5 April lalu.



________ IKLAN ________

Jualan hebat TELAH BERMULA di SHOPEE. . Dapatkan barangan rumah, barangan harian, barangan segar dan sebagainya dengan diskaun hebat dan penghantaran percuma.

Jangan lepaskan peluang untuk bawa pulang pelbagai hadiah istimewa. Malah pelanggan baru juga akan mendapat 'welcome gift' tanpa sebarang bayaran. BERTINDAK SEKARANG!


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!


_______ IKLAN _________

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: