16 January 2022

REZEKI ANAK - DURIANKIMCHI MERAIH KEMENANGAN DI AYM2021



"Alhamdulillah. Terima kasih semua. Kita akan usaha lagi untuk buat good content. Jangan lupa subscribe, saya boleh jadi lagi gila," tutur selebriti media sosial dan Youtuber, Maryam Younarae apabila dia dan suaminya, Ryzal Ibrahim meraih kemenangan di Anugerah Youtubrity Malaysia 2021 (AYM2021), sekaligus mencatat sejarah tersendiri.

Majlis anugerah yang berlangsung malam semalam telah menyaksikan Maryam dan Ryzal menerusi YouTube Duriankimchi membawa pulang anugerah AYM bagi kategori Saluran Vlog Terbaik.

Melihat pada ruangan komen, kebanyakan netizen menganggap anugerah diterima merupakan satu rezeki buat anak pasangan berkenaan.

"Rezeki untuk si comel." - "Tahniah semoga dimurahkan rezeki dan buat content best." - "Tahniah kak Maryam Abg Rizal you are the best YouTube," tulis beberapa netizen.

Klik untuk gambar besar



Sekadar info, menerusi anugerah yang sama YouTuber Isa Isarb diangkat sebagai pemenang Youtubrity Terbaik Malaysia di AYM2021.

Dalam anugerah yang julung kali diadakan itu, Isa menewaskan lapan lagi calon YouTuber lain bagi kategori utama berkenaan antaranya Syahmi Sazli, ASA Production, Alief Irfan, Soloz Club, Mr Kokom serta Che Nom.

Untuk makluman, pasangan ini berkahwin pada 15 Ogos 2019. Pasangan itu kemudian bergelar ibu dan ayah selepas menimang cahaya mata sulung mereka, Rina pada Oktober 2021.








         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: