28 January 2022

TASHA SHILLA UMUM KINI HAMIL ANAK KEDUA



"Saya tidak sedar pun hamil. Tetapi sebelum ini saya ada terlepas cakap 'hamil juga'. Suami pun pelik kenapa saya cakap 'juga'? Mungkin anak dalam kandungan pun seakan memberitahu dia sudah ada. Saya sendiri pelik terlepas cakap sebegitu. Jadi kami beli alat pengesan kehamilan dan kemudian buat pemeriksaan di klinik.

"Ada juga orang yang mula perasan anak pertama saya asyik gigit ibu jari kaki. Kata orang itu petanda nak dapat adik. Keutamaan saya pastinya sekarang ini adalah untuk keluarga.

"Pernah terfikir untuk kembali berlakon apabila anak pertama mencecah usia dua tahun, tetapi rasanya terpaksa tangguh lagi," demikianlah kata pelakon Tasha Shila yang berkongsikan berita gembira apabila mengesahkan dirinya kini hamil anak kedua dan usia kandungan sudah masuk tujuh minggu.

Klik untuk gambar besar



Tasha berkata dia tidak menyangka akan hamil sekali lagi apatah lagi anak sulungnya, Raess Zander baru berusia 9 bulan. Dalam pada itu, Tasha turut berkongsikan anak sulungnya juga dilihat sering menghisap ibu jari kakinya sejak kebelakangan ini.

Untuk makluman, Tasha mendirikan rumah tangga dengan Muhammad Atiq pada Februari 2020. Pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Raess Zander yang dilahirkan pada 24 April 2021.





         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: