25 January 2022

TURUN 18 KG - SHERRY ALHADAD AMAL GAYA HIDUP SIHAT, TAKUT NAK POTONG USUS



"Berat badan saya turun 16 kilogram hingga 18 kilogram, tapi ia ambil masa sebab saya percaya kita kena ada proses untuk turun... kalau cepat kita turun, cepatlah berat tu akan naik.

"Saya tidak pernah ada masalah kesihatan, saya takut untuk buat benda yang macam tu (potong usus)... Allah dah bagi panjang usus kita berapa kan dan saya ada altenatif lain untuk pergi gim dan bersenam.

"Saya amalkan juga produk kesihatan untuk menguruskan berat badan. Saya ambil juga sebab itu altenatif lain. Cuma untuk saya potong itu adalah jalan terakhir maksudnya kalau saya dah boleh putus asa.

Klik untuk gambar besar



"Selagi mampu saya buat, saya teruskan," ujar pelakon dan pengacara Sherry Alhadad mengenai penampilannya terkini yang menjadi perhatian ramai apabila dilihat semakin kurus.

Sherry mengakui berjaya menurunkan berat badan sehingga 18 kilogram dengan mengamalkan gaya hidup sihat tanpa menggunakan jalan pintas atau pembedahan bariatrik. Katanya lagi, dia mempunyai altenatif lain dengan melakukan senaman dan pergi ke gim

Dalam pada itu, Sherry berkata pembedahan potong usus itu akan menjadi jalan terakhir jika dia sudah putus asa untuk menurunkan berat badan namun dia akan cuba untuk berusaha.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: