09 February 2022

BERANGKAT TUNAI UMRAH HARI INI - ALIFF AZIZ & BELLA ASTILLAH MOHON DOA



Pada jam 3.25 petang, hari ini, pasangan selebriti, Aliff Aziz dan Bella Astillah telah berlepas ke Makkah dengan pesawat Malaysia Airlines bagi menunaikan ibadah umrah. Dalam pada itu, Aliff dan Bella menerusi laman Instagram masing-masing itu berharap segala urusan mereka di Tanah Suci berjalan lancar.

"Alhamdulillah hari ini berangkat saya sekeluarga untuk menunaikan umrah buat pertama kali. Mohon semua doakan semoga kami selamat pergi dan kembali. Kepada semua yang pernah terguris hati dengan apa2 perbuatan saya, mohon dimaafkan ya. Semoga perjalanan ini dilindungi dan dirahmati Allah Azzawajal dan menjadi asbab kebaikan kita semua insyaallahuta'ala. 🤍," tulis Aliff.

"Bismillahirrahmanirrahim.. Assalammualaikum, syukur Alhamdulillah Bella, suami, mama dan ayah ingin berangkat ke Tanah Suci bagi menunaikan ibadah umrah buat pertama kali. Mohon semua doakan kami para jemaah selamat pergi dan pulang inshaAllah..

Klik untuk gambar besar



"Kepada keluarga, sahabat, semua yang mengenali saya, dengan ini saya ingin memohon maaf dan ampun sekiranya saya pernah mengguriskan hati, tersilap kata atau perbuatan yang kurang menyenangkan sepanjang perkenalan. Bella sangat2 terharu dapat membawa kedua orang tua bella sbb inilah impian bella dari sekolah lagi. Allahuakhbar, bahagia rasanya bila dapat bersama2 mama dan ayah 🥲.

"Ikhlas dari kaklong untuk mama sama ayah yang banyak berkorban dari kaklong kecik masa kita tinggal di sabah sampai lah sekarang. Tak terbalas segala jasa mama ayah. Semoga ini menjadi permulaan tahun baru yang baik buat kita semua, InshaAllah.. Amiin yra 🤲🏻.



"Terima kasih juga buat kak @azlinabdlatif dan abg Akram. Semoga persahabatan ini kekal selamanya InshaAllah. @iamaliffaziz @eina_astillah @ag.astillah #HadiahHariJadipalingbermakna #1602 #1503," kata Bella.

"Bismillahirrahmanirrahim. Jadikanlah perjalanan kami ini Ya Allah, perjalanan yang bermanfaat. Permudahkanlah kami untuk melihat keindahan alam ciptaan-Mu agar kami insaf betapa kerdilnya kami di sisiMu. Jadikanlah kami hamba-hambaMu yang sentiasa berzikir dan memuji kebesaran dan keagungan ciptaan-Mu," tutur Bella di Instagram Story miliknya pula.

Sebelum ini, Bella bercadang untuk menyambut ulang tahun kelahiran suaminya di Makkah: "Rancang nak sambut 'birthday' Aliff di sana (Makkah) pada 16 Februari nanti. Ini adalah umrah pertama Aliff, begitu juga saya," jelasnya dalam satu temubual.








         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: