28 March 2022

BIG STAGE 2022 - ELICA PAUJIN MUNCUL JUARA



Berakhirlah sudah program realiti muzik, Big Stage 2022 apabila menobatkan penyanyi Elica Paujin, 23, sebagai juara untuk musim ini, malam tadi.


Pentas akhir Big Stage 2022 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), di sini, menyaksikan penyanyi kelahiran Tambunan, Sabah itu membawa pulang wang tunai sebanyak RM100,000 dan trofi.

Naib juara pula disandang oleh penyanyi Daniel Chuer yang menawarkan hadiah wang tunai RM50,000 dan trofi. Tempat ketiga dimenangi oleh penyanyi Aisha Retno yang membawa pulang hadiah wang tunai RM25,000 berserta trofi.

Tempat keempat menjadi milik penyanyi Yazmin Aziz manakala Tegar Septian hanya mampu berpuas hati menduduki tempat kelima. Masing-masing membawa pulang RM15,000 dan RM10,000.

Klik untuk gambar besar



Konsert akhir Big Stage 2022 yang dihoskan Alif Satar dan Sherry Alhadad menampilkan juri tetap Datuk Seri Siti Nurhaliza, Ajai, dan Aliff Aziz.

Lebih meriah, Aina Abdul diundang sebagai juri jemputan bersama-sama dengan selebriti Elly Mazlein yang menggalas tanggungjawab sebabai juri pedas dan usahawan sensasi, Datuk Seri Vida sebagai presiden netizen.

Sementara menanti keputusan diumumkan, penonton dihiburkan dengan persembahan mantap dan memukau daripada Siti Nurhaliza dan Aina Abdul.



















         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: