01 March 2022

SAFIEY ILLIAS BAKAL BERHIJRAH & MULAKAN HIDUP BARU DI BANGKOK?



Susulan menjual semua aset dimiliki membabitkan rumah, isi rumah dan kereta mewah, usahawan kontroversi Safiey Ilias dikatakan bakal berhijrah dan memulakan kehidupan baharu di Bangkok, Thailand.


Ditanya mengenai spekulasi tersebut, Safiey atau nama sebenarnya Mohd Saifuddin Ilias, 26, berkata, itu antara perancangan yang sudah diatur selain menyifatkan ia pilihan terakhir untuk kehidupan yang lebih baik.

"Macam dikatakan sebelum ini, saya mahu menjual semua aset adalah untuk memulakan sesuatu yang baharu. Saya ingin bermula semula dari bawah. Tidak kisahlah orang nak kata apa sekalipun.

"Soal dikatakan bakal berhijrah ke Bangkok, bagi saya ini adalah pilihan dan dirasakan terbaik. Kita tidak tahu mungkin rezeki saya di sana pula. Lagi pula tidak salah untuk kita mencuba sesuatu yang baharu," katanya.

Dalam masa sama, Safiey juga penyanyi lagu 'Syinta Gila' itu terharu apabila masih mendapat sokongan warganet menerusi komen dan mesej peribadi (DM) di Instagram.

"Terharu sangat. Semoga asbab dahulu Allah bagi peluang sekali lagi untuk saya berniaga dan bangkit semula. Dulu saya tak sedar sangat perkara ini. Tapi bila dalam situasi sekarang, dapat komen macam ini pun rasa tersentuh dan bersyukur sangat.

"Bersyukur dapat bantu orang menjana pendapatan. Terima kasih semua. Segalanya adalah pengalaman. Kita tidak pernah kalah, kita belajar sesuatu," ujarnya.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: