06 April 2022

"SELALU ORANG TANYA BILA ANAK-ANAK SAYA INI AKAN DAPAT IBU..." - HAEL JAWAB ISU JODOH



Jika belum berkahwin, pasti tidak terlepas dengan pertanyaan mengenai jodoh. Itulah yang dihadapi penyanyi Hael Husaini yang berkata dia enggan terlalu berasa tertekan.


Hael bagaimanapun memberitahu, kehidupannya kini sudah cukup sempurna dengan kehadiran tiga orang anak angkat, Nur Helena, 5, Haelmy dan Haelman, kembar yang berusia setahun.

"Selalu jugalah orang tanya bila nak anak-anak saya ini akan dapat ibu. Maksudnya orang tanya bila saya nak berkahwinlah. Tak adalah tertekan, cuma bila ditanya, saya sendiri pun tak ada jawapan.

Klik untuk gambar besar



"Pasal jodoh atau kahwin ini, benda yang sama saya akan cakap. Kalau ada jodoh hari ini , maka hari ini jugalah saya kahwin. Saya ini sentiasa saja bersedia, tapi itulah, jodoh yang belum sampai," katanya.

Ditanya mengenai penjagaan anak, Hael berkata keluarganya banyak membantu lebih-lebih lagi dia perlu bekerja untuk membesarkan anak-anaknya.

"Alhamdulillah, keluarga banyak bantu. Bila saya bekerja, ibu saya tolong tengok-tengokkan anak-anak. Tak apalah, yang penting saya tetap akan bekerja keras, cari duit untuk besarkan anak dan bahagiakan keluarga," ujarnya.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: