17 May 2022

AZRI ISKANDAR: "YA BETUL, SAYA DAH CERAIKAN ELLIE DENGAN TALAK 1... KAMI DAH TAK SEHALUAN"



Semua sedia maklum mengenai rumah tangga Ellie Suriaty dan Azri Iskandar yang dilaporkan sudah menemui titik noktah apabila pasangan ini disahkan bercerai di Mahkamah Rendah Syariah Gombak pagi tadi. Perceraian tersebut disebabkan tiada lagi persefahaman antara mereka selepas 19 tahun bersama.


Azri yang merupakan seorang pelakon itu mengesahkan dia sudah menceraikan isterinya yang juga pelakon pada Selasa. Kata Azri, perpisahan itu disebabkan tiada lagi persefahaman antara mereka selepas 19 tahun bersama.

"Ya betul... saya dah ceraikan Ellie dengan talak 1 tadi. Kami dah tak sehaluan... tapi tidak bergaduh pun. Kami tetap bersahabat baik seperti saudara kerana Ellie ialah ibu kepada dua orang cahaya mata kami," jelasnya.

Enggan mengeruhkan keadaan, Azri memohon doa agar kehidupan mereka yang kini sudah berasingan diberikan ketenangan.

"Maafkan saya sekarang, saya tak nak komen lagi. Tiada apa yang nak dikatakan lagi cuma doakan kami tenang dan danai sekarang. Harap maklum dan mengerti… saya nak berehat…nanti sampai waktu yang sesuai saya akan bercerita," tambahnya.

Sepanjang perkongsian hidup bersama, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Azrell Omar Azri Iskandar, 18 dan Nur Azreen, 13 serta dua lagi yang telah meninggal dunia sebelum sempat dilahirkan.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: