01 May 2022

TERMARAH ARWAH SITI SARAH KEJUT TIDUR MINTA NASI, TELUR MATA DENGAN KICAP - SHUIB TERKILAN, MENYESAL TAK SEMPAT MINTA MAAF



"Dia kejut saya dekat jam dua lebih, saya esok ada kerja, dia tengah sarat ni. Dia kata B I nak makan nasi putih telur mata dengan kicap. Saya marah. Tidur… Tengah-tengah tidur saya bangun dalam keadaan marah, saya cakap aduh 2:30 pagi bu. Saya ingat lagi momen tu, saya masak telur tu. Saya naik atas, masih lagi dengan marah. Saya bagi dekat dia, dia dapat, seronok sangat dengan nasi tu.


"Walaupun nasi ni dengan kicap dengan telur. Saya nampak dia tengah duduk makan. Dan saya tidur tak teman dia makan," kongsi pelawak Shuib Sepahtu sambil mengalirkan air mata apabila sehingga kini dia berasa terkilan tidak dapat memohon maaf pada arwah isteri kesayangannya, Siti Sarah Raissuddin.

Kata Shuib lagi yang mendedahkan kisah itu menerusi program RIA XIn Person, dia turut berasa terkilan kerana termarah pada isterinya di dalam hati hanya kerana arwah meminta dan teringin untuk menikmati nasi putih bersama telur goreng dan kicap pada jam 2:30 pagi.

Klik untuk gambar besar



Disebabkan itu, Shuib berpesan untuk berbuat baik terutamanya pada ahli keluarga dan orang tersayang kerana tidak tahu bila momen bersama mereka akan berakhir dalam sekelip mata.

"Itu yang saya rasa. Allahuakhbar… Saya cakap. Banyak-banyak benda lah itu satu saya nak cakap, saya nak minta maaf sangat dengan dia. Jadi kita kena hargai lebih-lebih lagi orang yang kita sayang. Kita tak tahu tau bila momen Allah nak ambil orang itu," ujarnya sebak.






         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: