21 June 2022

PU RIZ MINTA NETIZEN JAGA AURAT ARWAH ADIBAH NOOR - PEGUAM SITI KASSIM TAMPIL TEMPELAK



"Who is this MOFO? He should mind his own business and shut the f**k up! Does he think he already has a place in heaven? FO! 🤮," tulis peguam dan juga aktivis, Siti Kassim di laman Twitter di mana dia telah memuat naik teguran PU Riz dan meminta agar pendakwah bebas dan juga pelakon itu 'ambil kisah' hal sendiri serta mendiamkan diri sahaja.


Pemergian penyanyi dan juga personaliti TV, Adibah Noor pada Sabtu lalu ternyata mengejutkan ramai terutamanya peminat dan juga rakan artis. Berikutan itu, PU Riz berasa terpanggil untuk memberi teguran kepada orang ramai agar tidak berkongsi foto Allahyarhamah yang tidak menutup aurat.

Namun begitu, ada yang kurang senang dengan nasihat yang diberikan kepada suami kepada artis terkenal Noor Neelofa itu termasuklah peguam penuh kontroversi itu.

Klik untuk gambar besar



Sememangnya sangat lantang bersuara di media sosial, Siti Kasim sebelum ini ada meluahkan rasa sedih dan terkesan dengan pemergian arwah Adibah Noor yang dianggap sebagai seorang yang baik dan berbakat besar.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen rata-rata bersetuju dengan pendapat Siti Kasim dan ada yang meminta PU Riz agar menasihati isteri sendiri agar tidak terlalu menunjuk kekayaan dan kemewahan di media sosial.

Namun begitu, ada juga yang bersetuju dengan teguran PU Riz dan berharap netizen dapat mengambil iktibar di atas apa yang telah terjadi.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: