16 July 2022

HIDAYAH LUAH RASA SYUKUR BERJAYA BELI VELLFIRE HASIL JUAL CEMPEDAK & SABUN



Balu kepada Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah yang kini bergelar ibu tunggal itu tidak menjadi status tersebut sebagai penghalang buat dirinya untuk tidak berjaya dalam perniagaan. Sebaliknya menjadi ia sebagai pembakar semangat untuk terus berjaya.


Hasil berkat usahanya menjual cempedak dan menjalankan perniagaan produk kecantikan, Hidayah kini berjaya memiliki semula kereta jenis Toyota Vellfire. Kegembiraan tersebut dikongsikan Hidayah menerusi laman Instagram dengan memuat naik gambar bersama anaknya, Syed Uthman Hamzah sempena hari raya Aidiladha.

Turut kelihatan, sebuah kereta Vellfire dibelakangnya sekaligus membuatkan pengikutnya bertanya kepada Hidayah adakah dia membeli kenderaan tersebut selepas kereta arwah suaminya dijual.

Klik untuk gambar besar



Hidayah dilihat ada membalas komen pengikutnya bahawa itu adalah hasil kerja keras dalam mencari rezeki selepas pemergian suaminya. Dalam pada itu ada yang tumpang gembira dengan pencapaian Hidayah itu yang akhirnya dapat membeli sendiri kereta tersebut dengan hasil usahanya sendiri.

Terdahulu, perkongsian Hidayah menjadi perhatian ramai apabila meluahkan rasa sedih ternampak kereta yang dimiliki arwah suaminya di jalan raya. Hidayah berkata kereta jenis Toyota Vellifre itu hanya tinggal kenangan selepas ianya dibeli oleh orang lain.




________ IKLAN ________

JUALAN HEBAT SHOPEE BERTERUSAN, JOM SHOPPING SEKARANG... Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee. Malah lebih banyak hadiah dan voucher ditawarkan untuk anda.

Selain itu, pelbagai barangan berharga turut ditawarkan dengan potongan harga terendah. Siapa cepat dia dapat..!!

Semuanya dihujung jari anda. Ada juga cabutan bertuah sebuah motor Vespa baru dan kepingan emas padu.

Untuk info, pelanggan baru juga akan mendapat voucher  pembelian barangan pertama secara percuma...

Jangan lepaskan peluang untuk bawa pulang pelbagai hadiah istimewa. Malah pelanggan baru juga akan mendapat 'welcome gift' tanpa sebarang bayaran. BERTINDAK SEKARANG!


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: