04 July 2022

"SANGAT KUAT, DIA PUN MACAM 'WHATEVER LA'..." - NORA DANISH BERSYUKUR SUAMI TETAP 'COOL' APABILA DIA DIKECAM



"Saya mempunyai seorang suami yang sangat kuat. Dia pun macam 'whatever la' (apa-apa saja) dan okay saja. Macam saya katakan, dia pun kahwin dengan selebriti. Jadi dia kena faham selok-belok dalam industri hiburan macam mana. Dia tenang saja sebab ada lagi masalah lebih besar untuk difikirkan.


"Lagipun inilah dugaan saya dan dia pun sama-sama beri sokongan. Doa yang baik-baik dan jangan pandang negatif, bila pandang positif, semuanya akan jadi positif.

"Sebenarnya saya tak suka berlawan-lawan atau mencari pasal dengan netizen sebab bagi saya, mereka ada hak untuk bercakap apa pun. Bidang yang saya ceburi ini pun ada kait rapat dengan masyarakat terutamanya peminat.

Klik untuk gambar besar



"Apa yang mereka katakan, saya anggap sebagai satu doa," kata pelakon Nora Danish yang bersyukur apabila suaminya, Nedim Nazri Aziz tidak mudah melenting apabila dirinya berdepan dengan kecaman netizen.

Nora berkata, suaminya seorang yang sangat kuat dan sentiasa memberikan sokongan moral agar melalui dugaan dengan tabah. Menurut Nora, masyarakat berhak untuk menyuarakan pendapat mereka mengenai dirinya.

Terdahulu, penampilan Nora sering menjadi tumpuan netizen sehinggakan pelakon popular itu menjadi mangsa kritikan kerana ramai menganggap imejnya seksi.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: