18 July 2022

UCAP TERIMA KASIH ATAS TEGURAN - ALIFF AZIZ ANGGAP ISU PELUK DENGAN INTAN NAJUWA SEBAGAI UJIAN



"Saya nak jelaskan di sini saya pun manusia biasa. Ini bukan satu alasan kerana seperti yang ada memberi teguran.. niat dan matlamat tidak menghalal cara. Saya setuju 100 peratus. Saya yakin ramai orang yang sayang saya.


"Saya bersyukur Allah hantar ramai orang untuk menegur dengan cara baik mahupun tidak. Mungkin ini adalah teguran kepada saya untuk lebih berhati-hati insya-Allah. Dalam kehidupan ini penuh ujian dan ini adalah salah satu ujian kepada saya.

"Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang mendoakan, risau dan sayang akan saya," itulah tutur penyanyi dan pelakon Aliff Aziz yang mengakui dia bukan manusia sempurna dan menganggap apa yang berlaku adalah ujian buat dirinya serta menerima setiap teguran secara terbuka.

Minggu lalu hangat diperkatakan apabila tular video Aliff Aziz berpeluk dengan aktres, Intan Najuwa di Genting Highlands. Difahamkan, kedua pelakon itu sedang menjalani penggambaran drama berjudul 'Jodohku Babysitter' yang kini sedang ditayangkan di kaca televisyen.

Klik untuk gambar besar



Selepas selesai menguruskan kedua cahaya matanya yang mengalami demam panas, Aliff akhirnya tampil menjelaskan mengenai video itu menerusi sesi Live di IG semalam.

Dalam pada itu, mengulas mengenai netizen menggelarkan dirinya penunggang agama, penyanyi itu berkata dia masih Aliff yang dahulu. Mengakui kesilapannya, Aliff memohon maaf kepada mereka yang terguris dengan tindakannya itu serta akan lebih peka di masa akan datang.

"Macam-macam komen saya terima. Itu hak masing-masing. Ada cakap saya tunggang agama, saya masih tak berubah.. Saya sebarkan dakwah bukan kerana saya orang alim atau warak.

"Saya penuh kisah silam. Banyak lagi perlu diperbaiki dan dipelajari. Sebenarnya semua orang nak jadi baik.. cuma perjalanan kita berbeza. “iat dan matlamat tidak menghalalkan cara dan saya perlu peka. Saya mohon maaf kepada semua sekiranya ada rasa kecewa, hampa sedikit,” katanya.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: