29 August 2022

FIZO OMAR DITEGUR MASIH BERSELUAR PENDEK MESKIPUN SUDAH BERGELAR HAJI



"Camni lah bila dah jadi parents ni.. cari port utk anak2 dulu n we choose @legolandmalaysia, as long as the kids having fun to the max. So mak2 bapak2 ni boleh terus buat reunion.. hahhaha.


"Anak depa xdpt dikesan bila dah smpai ke @legolandmalaysia, Cik Yam sempat curi sekejap," tulis pelakon Fizo Omar pada perkongsian gambar-gambar sekitar percutian dia bersama isterinya, Fazeera Nazri Aziz serta anaknya, Wan Maryam, di Taman Tema Legoland Malaysia Resort.

Namun apa yang menjadi perhatian netizen apabila pelakon itu dilihat memakai seluar terlalu pendek sehingga ke paras paha. Segelintir komen yang ditinggalkan peminatnya meluahkan rasa kesal apabila Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar mempamerkan auratnya untuk tatapan orang ramai.

Ramai yang tampil memberikan teguran kepada Fizo apatah lagi pelakon itu sudah pun menunaikan ibadah haji sebelum ini namun mendedahkan auratnya.

Klik untuk gambar besar



"Sedih pula rasa. Fizo dah pergi haji kenapa masih berseluar pendek?" - "Tolong tutup aurat. Malu dengan anak-anak," ujar seorang netizen.

"Aurat lelaki kena melepasi lutut. Harap maklum. Isteri masing-masing pandai-pandailah tegur. Nanti asyik suruh doakan yang baik-baik kalau diri sendiri tak nak berubah," komen beberapa netizen.

Dalam percutian itu, Fizo juga berkesempatan bertemu dengan pasangan selebriti Fasha Sandha dan juga suaminya, Aidil Aziz apabila terserempak dengan mereka yang menghabiskan waltu bersama keluarga di tempat yang sama.

Untuk makluman, pelakon drama 'Pengantin Satu Malam' itu pernah menunaikan ibadah haji pada tahun 2019. Dalam satu perkongsiannya sebelum ini, Fizo pernah mengajak golongan muda untuk menunaikan rukun Islam kelima itu pada usia muda ketika masih sihat dan bertenaga.





         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: