18 August 2022

IFA RAZIAH: "SAYA KALIS KECAMAN... TIDAK MENDATANGKAN KUDIS KEPADA SAYA"



"Saya kalis kecaman. Kalau tidak, tiadalah saya di sini (dunia hiburan) selama 27 tahun. Kecaman tidak mendatangkan kudis kepada saya. Sebenarnya, kecaman itu bagus untuk diri saya agar berpijak di bumi nyata.


"Kita kena ambil tahu dan dengar kecaman orang ramai. Semuanya untuk kita memperbaiki diri. Melalui kecaman, barulah kita tahu kelemahan diri. Jadi, kita boleh betulkan diri kita. Saya ambil kira kecaman atau teguran diberi.

"Saya penyanyi dangdut. Jadi, apa yang saya kena buat adalah menyanyi, menghibur dan bergelek," itulah kata penyanyi Ifa Raziah yang akui dirinya kalis dengan kecaman netizen.

Klik untuk gambar besar



Sebut saja nama Ifa Raziah, pasti ramai tahu baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai penyanyi itu oleh netizen di media sosial. Terbaru, penyanyi berusia 47 tahun itu akan muncul dalam program terbaru TV3 iaitu Terpaling Juara.

Ibarat 'sirih pulang ke gagang', Ifa berkata dia sudah bersedia untuk berhadapan dengan kritikan dan kecaman netizen sebelum menerima tawaran sebagai peserta program tersebut.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: