26 August 2022

LEONA DIDAKWA SENGAJA TAYANG DADA, LEPAS DIKRITIK PAKAI BIKINI NAMPAK PUNGGUNG



Satu kontroversi demi kontroversi yang dibuat anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona. Belum lagi reda dengan videonya memakai bikini hingga menampakkan bahagian punggung, Leona dilihat memuat naik satu video menampakkan bahagian lurah dadanya. Menerusi video itu, gadis berusia 20 tahun itu memakai baju biru namun mendedahkan bahagian dadanya.


Sebut saja nama Leona, sememangnya ramai yang mengenalinya yang sinonim dengan imejnya yang seksi sehingga menimbulkan rasa kurang senang netizen. Namun, meskipun dikecam teruk oleh netizen namun ia seolah tidak memberi kesan kepada gadis itu yang dilihat tenang meneruskan kehidupan seperti biasa.

Belum lagi reda dengan videonya memakai bikini hingga menampakkan bahagian punggung, Leona dilihat memuat naik satu video menampakkan bahagian lurah dadanya. Menerusi video itu, gadis berusia 20 tahun itu memakai baju biru namun mendedahkan bahagian dadanya.

Klik untuk gambar besar



Seperti sudah dijangka, perkongsian Leona itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mengecam tindakannya seolah sengaja menunjukkan ‘aset’ kepada umum.

Malah, ada netizen mengatakan tindakan Leona itu agak melampau tidak kurang juga ramai yang meluahkan rasa kasihan kepada bapanya, pelakon Azhar Sulaiman.

Terdahulu, Azhar berkata dia sudah menasihati anak gadisnya itu namun semakin menjadi-jadi dan setiap hari membuatkan dirinya ‘panas bontot’ dengan isu Leona.








         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: