11 August 2022

"SAYA LETAK BATAS & JARAK... SAYA TUTUP KOMEN BUKAN BERMAKSUD SAYA TAKUT ATAU KALAH" - ELYANA



Penyanyi Elyana mengakui masih lagi mahu menggunakan media sosial sebagai medium untuk berkongsi dan mencari rezeki, sungguhpun mendapat kecaman yang teruk daripada netizen dan orang awam. Begitupun, kongsi Elyana, dia mungkin tidak'seramah' dahulu dan lebih meletakkan batasan antara dirinya dengan peminat.


"Kalau ada pilihan dan pekerjaan saya tidak melibatkan pengguna media sosial, ia lebih membahagiakan. Tapi sekarang, pekerjaan saya perlukan platform media sosial. Nak tak nak saya perlukannya.

"Begitupun, mungkin saya tidak terlalu terbuka seperti dulu. Saya letak batas dan jarak seperti menutup ruangan komen. Saya tutup komen bukan bermaksud saya takut atau kalah. Cuma saya nak kena ada ruang sedikit," jelasnya. baru ini.

Melanjutkan bicara, Elyana atau nama sebenarnya Erneelya Elyana Emrizal, 35, berkata yang selama ini dia suka berinteraksi dengan peminat. Namun, rasa itu semakin memudar. Dalam pada itu, Elyana turut mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang mendoakan dirinya selama ini.

"Saya suka untuk rapat dan berkawan dengan peminat. Saya suka bila orang nak bergambar, sebab saya rasa itu tanda kasih sayang saya pada org lain. Saya sayang semua, tapi kadang-kadang kebaikan kita tidak dibalas dgn kebaikan. Jadi saya perlu ada jarak dan batas sekarang," katanya.

"Jika anda rasa masih mahu mendoakan saya, saya harap doa yang baik itu berbalik pada anda. Dan jika anda rasa saya tak layak untuk dapatkan doa anda, saya tetap akan mendoakan anda, supaya hidup anda dipermudahkan oleh Allah, diberi kesihatan yang baik dan anda tidak akan dapat sekalipun rasa apa yang saya rasa dan apa yang saya yanggung selama ini," katanya.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: