16 September 2022

KENYATAAN BELUM MAHU KAHWIN TERIMA PELBAGAI REAKSI - MIMI FLY TERIMA KOMEN 'DOUBLE MEANING'



"Orang sana bercinta mana nak fikir sampai kahwin... diorang nak berjimak je lebih... Dah puas esok kena tinggal lah... Kau je beriya-iya... Balik Malaysia up status... Saya mencari lelaki yang boleh membimbing saya..."


"Mimi kalau jenis yang boleh tahan kahwin je Mimi. Mimi kena faham lelaki kulit hitam tak sama macam orang Asian. Kalau Mimi nak santai-santai sambil baca surat khabar dan maka kuaci cari pemuda Jepun."

"Puhhhh pejam celik pejam celik aku memikirkannya size." - "Baka ne**o memang padu" - "Saya ada jual wheelchair... takut malam pertama terpaksa mengesot... lebih baik tolak pakai kerusi tu."

Klik untuk gambar besar



"Mana mahunya pisang emas... dah biasa makan pisang tanduk, tak sedap dah pisang emas... Tu orang kata buah pisang dibawa berlayar... mana mahunya berlabuh dah."

Itulah antara komen-komen 'double meaning' netizen selepas penyanyi Mimi Fly mengeluarkan kenyataan yang dia belum memikirkan soal kahwin dan seronok menjalani hubungan jarak jauh bersama kekasihnya, seorang lelaki kulit hitam juga seorang doktor pakar tulang belakang bernama Antonio Rozier.

Baru-baru ini, Mimi Fly memuat naik beberapa gambar di laman Instagram ketika dia pulang ke kampung halaman kekasihnya di Dallas, Texas, Amerika Syarikat. Selepas lima tahun berpisah dengan bekas suami, Mimi akui kini sedang bahagia menjalinkan hubungan cinta dengan Antonio.



Berita tentang Mimi dan kekasihnya itu mendapat pelbagai reaksi berbeza daripada netizen di media sosial. Beberapa komen daripada pengguna Facebook menyentuh berkenaan saiz kemaluan teman lelaki Mimi dan turut menyindir penyanyi tersebut dengan komen 'double meaning' masing-masing.

Ada yang turut mengkritik Mimi kerana beria-ia menjalin hubungan cinta dengan lelaki luar negara dan mendakwa orang Barat hanya bercinta untuk hubungan seksual. Seorang individu turut mempersoal tindakan Mimi yang memakai bikini dan bergaul bebas serta sering berpesta sepanjang berada di sana.

Terdahulu, gambar dimuat naik oleh Mimi itu membuatkan segelintir netizen menganggap dia sudah berkahwin dengan lelaki berusia 40 tahun terbabit. Bagaimanapun, Mimi menafikan dakwaan itu dan berkata dia belum memikirkan soal kahwin dan seronok menjalani hubungan jarak jauh bersama kekasihnya itu.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: