21 October 2022

TELEFON MINTA KEPASTIAN ISU RUMAH TANGGA - SHIERA SEBALIKNYA DIMINTA SAKINAH JANGAN MASUK CAMPUR



"Saya memang tak tengok posting dia di Instagram, saya dapat tahu pun apabila anak tunjuk pada saya dan terfikir onar apa pula yang dibuatnya kali ini. Saya ada menghubungi Sakinah bagi mendapatkan kepastian tapi dia minta keluarga jangan masuk campur.


"Sakinah cuma cakap, what happened in the net stay in the internet... saya pun tak tahu apa gimik dia kali ini," itulah kata pengacara dan penyampai radio, Sharifah Shahirah yang berkata dia mengetahui tentang status dibuat adiknya, pelakon Sakinah selepas dimaklumkan oleh anaknya.

Semalam, perkongsian Sakinah di laman Instagram telah mencetuskan tanda tanya mengenai status rumah tangganya dengan jejaka berasal dari Sweden iaitu Michael Hensen. Dalam status tersebut, Sakinah memberitahu dia dan Michael mempunyai banyak perbezaan sehingga mereka tidak sesuai lagi menjadi pasangan.

Klik untuk gambar besar



Menurut Shahirah atau lebih mesra disapa Shiera, berkata dia sudah menghubungi Sakinah untuk bertanyakan mengenai perkara tersebut namun diminta untuk tidak campur hal rumah tangganya.

Dalam pada itu, Shiera berkata dia bukan individu yang sesuai untuk ditanya mengenai hal rumah tangga adiknya serta mengatakan adalah lebih baik jika Sakinah menyelesaikan sendiri hal tersebut.

"Keluarga semua pun tenang sahaja dengar spekulasi terbaharu ini, biarlah orang nak buat spekulasi apa pun. Ada orang ambil peduli ke? Biarlah dia sendiri yang mengesahkan tentang perkara itu dan ia bukan kerja saya," ujarnya.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: