08 November 2022

JACLYN VICTOR TAK AMBIL HATI USIKAN NABIL, RASA KELAKAR - BUSANA 'PUNGGUNG' DIINSPIRASIKAN ALA-ALA GAYA VICTORIAN



"Pereka fesyen sebenarnya nak buat sesuatu yang elegant ala-ala Victorian punya stail dulu-dulu. Tapi tak tahulah, mungkin daripada bahagian belakang ia nampak lain macam.


"Tapi saya okay, bukan niat nak melawak tapi bila dengan Nabil saya rasa ia agak kelakar," demikianlah ujar penyanyi Jaclyn Victor yang menjelaskan dia tidak kisah pakaian 'punggung'nya itu menjadi bahan usikan pengacara Gegar Vaganza, Nabil Ahmad memandangkan dia sendiri merasakan ia menghiburkan.

Jaclyn yang sekali lagi mendapat tempat pertama dengan markah 85 peratus daripada juri profesional itu memberitahu pakaian yang dipakai berinspirasikan gaya elegant victorian namun mengakui bahagian belakang gaun labuh itu pelik pada bahagian belakangnya.

Sebelum ini, penampilan Jaclyn di minggu kelapan GV9 itu menjadi perdebatan hangat dalam kalangan pengguna laman sosial yang menyifatkan busana dipakainya serba tidak kena. Pakaian tersebut kelihatan pelik memandangkan ia mempunyai bonjolan di bahagian belakang busana berwarna ungu itu.

Klik untuk gambar besar



Tidak hanya itu, ketika berada di pentas, gaya Jaclyn turut menjadi bahan jenaka Nabil yang mengundang hilai tawa dalam kalangan penonton di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada malam Ahad.

Pun begitu, penampilan Jaclyn mendapat kritikan hebat pengguna laman sosial yang kurang senang dengan bahagian belakang baju tersebut meskipun mendapat pujian tentang persembahan memukau ketika menyampaikan lagu 'Lelaki Ini' nyanyian asal Anuar Zain.

"Baju Jac kenapa? Jangan pusinglah, nampak lain macam."

"Ya Allah baju Jac ini sangat meresahkan ya, besar punggungnya. Siapa buat baju dia ni?"

"Baju Jac cantik tapi terganggu dengan bahagian belakang macam Kim Kardashian letak belon," antara komen-komen netizen.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: