27 December 2022

ADAKAN MAJLIS SEMPENA ANNIVERSARY KE-20 - BUSANA KAK KM & ANAK-ANAK GADISNYA KENA TEGUR



Sempena menyambut ulang tahun perkahwinannya yang ke-20 baru-baru ini, usahawan sensasi Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM telah mengadakan sebuah majlis bagi meraikannya bersama suami dan anak-anak.


Menerusi perkongsian di TikTok, Kak KM ada memuat naik video sekitar majlis ulang tahun perkahwinannya itu bertemakan busana serba putih.

Bagaimanapun, busana yang digayakan oleh Kak KM serta anak-anak gadisnya itu telah menjadi perhatian serta menimbulkan rasa kurang senang ramai yang melihat.

Klik untuk gambar besar



Ini kerana, busana yang digayakan oleh anak-beranak itu dianggap terlalu seksi sehingga menampakkan bahagian aset mereka sekaligus mengejutkan netizen.

Diruangan komen, rata-rata netizen mengkritik pemakaian anak-anak usahawan itu yang dianggap keterluan. Malah, ada yang mempersoakan suami Kak KM yang membiarkan sahaja anak-anak berpakaian seksi.

Meskipun ramai yang mengecam, namun ada segelintir netizen mendoakan agar Kak KM sekeluarga diberikan hidayah untuk menutup aurat dengan sempurna suatu hari nanti.




















________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: