24 December 2022

DIPERSOAL HADIAHKAN BONDA CINCIN SIAP TUNJUK HARGA RM25K - INI RESPON ALIFF SYUKRI



Menerusi muat naik di laman Instagram baru-baru ini, usahawan kosmetik terkenal iaitu Datuk Seri Aliff Syukri telah memuat naik sebuah video yang memaparkan dia membuat kejutan buat ibunya, Rozita Ibrahim atau mesra disapa Bonda Rozita sempena hari kelahirannya.


Dalam hantaran itu, Aliff turut menjelaskan bahawa bukan mudah untuk dia berjumpa dengan ibunya itu meskipun sebagai seorang anak dan usahawan itu sempat menitipkan ucapan istimewa kepada Bonda Rozita.

"Sebenarnya bukan senang nak jumpa ratu semesta alam ni @bondarozitaibrahim kena buat appoiment dulu tau... walaupun pagi tadi sampai malaysia sebab flight delay.. tetap gigih carikan hadiah untuk bonda tercinta... nasib baik bunga dan tempah awal tak la kelam kabut sangat..

Klik untuk gambar besar



"Buat mak tercinta, terima masih mak... pengorbanan mak pada kami anak-anak tak ada galang gantinya kri sAyang mak sampai ke syurga... semoga mak sentiasa mendapat kebahagiaan dunia dan akhirat kami anak beranak sayang sangat kat mak ❤️❤️❤️.

"Thanks wife saya @shahidadherbs arrangekan suprise ni... dan kak long @yatie_kmrzmn, abang @mohamad.zaidi.aziz dan adik saya @aimanhazeem_ dan ajah sebab join suprise kali ni hehehe happy sangat..

"Semoga video ini jadi kenangan buat kita sekeluarga dan mengeratkan silaturahim amin-amin yarobalalamin #mom #bondarozitaibrahim #rozitaibrahim #birthdaygirl #ibuibumuda #terlajaklaris," tulisnya.



Dalam video tersebut, Aliff dilihat telah menghadiahkan ibunya sebentuk cincin bernilai RM25,675. Namun, mata netizen lebih tertumpu kepada tanda harga yang didakwa sesetengah pihak sengaja tidak dibuang.

Soal netizen, kenapa tanda harga cincin itu tidak dibuang terlebih dahulu sebelum mengambil video dan dimuat naik ke media sosial. Enggan berdiam diri, Aliff tampil memberi respon terhadap pertanyaan netizen itu.

"Bukan apa, senang nanti kalau orang tanya berapa harga, beli kat mana senang kan kau dah ada tak ada harga hahahaha," jawab Aliff di bahagian komen.











________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: