21 December 2022

ISU 'BODY SHAMING' DEK BADAN KEMBALI BERISI - AIZAT ENGGAN BERI SEBARANG JAWAPAN



"Saya tak nak jawab mengenai isu (body shaming) itu," ujar penyanyi Aizat Amdan, 33, yang mengambil pendekatan untuk tidak memberikan sebarang jawapan mengenai isu 'body shaming' terhadapnya yang menjadi bualan hangat di Tik Tok, selepas penampilannya ketika membuat persembahan di sebuah acara terbuka dikatakan kembali berisi selepas mendirikan rumah tangga.


Enggan melayan isu 'body shaming', Aizat memilih untuk fokus kepada keterujaan dapat membuat persembahan di hadapan khalayak selepas sekian lama industri seni 'berehat' bagi membanteras penularan C0V1D.

"Sejujurnya saya sama sekali tidak menyangka peminat yang hadir begitu ramai kerana tidak dinafikan artis tempatan mengalami kesukaran pada ketika ini. Terutama, buat penyanyi solo untuk mendapatkan 'crowd' (penonton), yang begitu ramai bukan mudah.

Klik untuk gambar besar



"Saya sememangnya terkejut dan teruja dengan sambutan yang diberikan. Malah, kekuatan yang diberikan itu juga merupakan faktor utama kenapa saya masih aktif dan terus berjuang menghasilkan muzik. Mereka datang dari seluruh pelusuk negeri untuk menyokong saya," katanya.

'Body shaming' atau perbuatan mengejek fizikal seseorang di media sosial bukanlah sesuatu yang baharu, namun nampaknya tiada apa yang boleh menghalang pembuli siber ini terus bertindak sedemikian.








________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: