22 December 2022

JULIA FARHANA AKUI TAK MALU KAHWIN DENGAN BEKAS SUAMI ORANG: "KITA BUKAN RAMPAS HAK ORANG"



"Sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang. Lagipun kita bukan rampas hak orang. Kebahagiaan itu perlu dicari," demikianlah kata pelakon Julia Farhana Marin menerusi hantaran di TikTok, dimana dia akui tidak malu apabila mengambil keputusan berkahwin dengan bekas suami orang kerana baginya, urusan jodoh adalah perancangan Allah dan dia tidak mengambil hak sesiapa.


Menerusi perkongsian itu, Julia turut berkongsi foto perkahwinannya dengan bekas suami pelakon Lufya iaitu Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum yang diadakan di sebuah hotel di sini, pada 14 Disember lalu.

Rata-rata netizen bersetuju dengan pilihan yang dibuat Julia apabila tidak berkahwin dengan lelaki yang berstatus suami orang.

"Biarlah, janji bukan suami orang" - "Janji bukan suami orang dan kita bukan perampas": "- "Selagi tak menjadi orang ketiga, tak perlu malu. Kecuali dia runtuh rumah tangga orang," antara komen-komen pengguna laman Instagram.

Klik untuk gambar besar




________ IKLAN ________

JUALAN 12.12 HARI JADI SHOPEE. JOM BOOKING Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan Hari Jadi Shopee yang bermula 12 malam 12 Disember ini. Memang banyak tawaran disediakan termasuk hadiah hebat dan voucher istimewa.

Anda boleh booking dulu barangan mahal yang dijual dengan harga murah. Hanya RM12 sahaja. Barangan tersebut adalah terhad, sapa cepat dia dapat.

Untuk info, pelanggan baru juga akan mendapat voucher  pembelian barangan pertama dengan diskaun besar. Kalau kena harga, anda mungkin boleh dapat barangan itu secara percuma.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: