01 December 2022

NABILA HUDA: "TAK TAHU STRUGGLE SAYA, HANYA NAMPAK KEBURUKAN... APA ORANG CAKAP TENTANG KITA, JUST F**K THEM"



"Sebagai manusia adakalanya kita boleh fikir mana cerita yang tipu mana yang sahih. Pada saya tak perlu baca apa-apa perkara yang boleh timbulkan fitnah atau memburukkan pasal seseorang.


"Macam saya pun tak suka baca yang merepek, hanya diri sendiri yang tahu tentang kehidupan saya orang lain tak tahu pun. Mereka tiada hak. 

"Netizen tak tahu struggle saya di belakang, mereka hanya nampak keburukan dan lupa akan kebaikan yang pernah dibuat," demikian ujar pelakon Nabila Huda yang mengambil pendekatan tidak membaca komen nakal atau negatif dilemparkan netizen terhadap dirinya di media sosial.

Ini kerana kata ibu kepada seorang cahaya mata itu, orang luar tiada hak untuk menilai dirinya kerana mereka tidak tahu kisah sebenar kehidupannya.

Klik untuk gambar besar



Menurut Nabila atau lebih mesra disapa Abil, baginya seorang orang layak untuk hidup bahagia dan hidup yang singkat ini seharusnya dinikmati dengan gembira. Kata Abil lagi, nasibnya baik kerana ketika di awal kemunculannya dalam industri belum ada sosial media.

"Pada saya semua orang layak untuk hidup gembira. Apa orang lain cakap tentang diri kita, just f**k them. Kalau asyik sibuk dengar orang cakap buruk pasal kita, nanti hidup tak happy buat sakit kepala je. Hidup ini sekejap je, so enjoy! Pesan saya sayangilah sesama kita, jangan membenci dan judge.

"Semua benda nak di kritik. Sampai satu tahap saya terfikir, nasib baik saya masuk industri sebelum adanya sosial media. Saya masuk daripada surat khabar," katanya.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: