11 December 2022

SAMBUT BIRTHDAY KE-11 - RAMAI SEBAK LIHAT VIDEO 'THROWBACK' UWAIS BERSAMA IBU, ARWAH SITI SARAH



Baru-baru ini, anak sulung kepada pasangan selebriti pelawak, Shuib Sepahtu serta penyanyi, Allahyarham Siti Sarah iaitu Uwais Al Qarni telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-11.


Menerusi satu video yang dimuat naik dalam akaun TikTok, ia telah memaparkan kenangan Uwais bersama arwah ibunya. Difahamkan, video terbabit dimuat naik dalam akaun TikTok milik Allahyarham dan kerana itu, ramai tidak melepaskan peluang meluahkan rasa rindu.

Kebanyakkan pengguna laman sosial meluahkan rasa sebak apabila melihat video terbabit serta tidak lupa mengucapkan selamat menyambut ulang tahun buat putera sulung pasangan tersebut.

Klik untuk gambar besar



Bukan itu saja, malah ada juga sesetengah pengguna laman sosial seakan-akan merasakan arwah Sarah yang memuat naik video terbabit.

Sekadar makluman, Shuib dan Allahyarham Siti Sarah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011 dan mereka telah dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu tiga lelaki dan seorang perempuan.






________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: