29 December 2022

TERSEBAR VIDEO S*KS MIRIP MUKA IQRAM DINZLY - INI RESPON TUAN BADAN: "HAVE FUN BERFITNAH GUYS"



"Video kedua dari seberang yang ada cubaan mangkuk hayun mengatakan video leak Iqram Dinzly sedang diviralkan di Twitter. Terima kasih banyak-banyak kerana segala ganjaran kebaikan kalian sedang di transferkan pada aku. Alhamdullilah aaminn.


"Have fun berfitnah guys," ujar pelakon Iqram Dinzly yang tampil memberi kenyataan di media sosial setelah satu video seks yang mirip wajahnya telah tersebar di Twitter.

Iqram atau nama penuhnya Mohammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 41, memaklumkan bahawa ada individu dari negara seberang telah membuat fitnah terhadap dirinya dengan memuat naik video memaparkan lelaki mirip pelakon itu sedang melakukan perbuatan tidak senonoh di atas katil di Twitter.

Klik untuk gambar besar



Selain tampil menafikan dakwaan tersebut, Iqram juga memandang isu berkenaan sebagai ganjaran kebaikan dan pahala buat dirinya. Malah, Iqram turut memberitahu bahawa beberapa tahun yang lalu sudah ada video lucah yang dikaitkan dengan dirinya.

"Lima tahun sudah pun ada satu video yang sedang menyemburit dikatakan mirip Iqram Dinzly. Kalini hadir lagi, sorry wrong person to throw your bloody fitnah again," tulisnya di Instagram Stories.



________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: