02 December 2022

UMUM BERITA GEMBIRA SECARA BERBISIK - DR SHEIKH MUSZAPHAR & ISTERI BAKAL TIMANG ANAK KETUJUH



"Whispering the good News. Alhamdulillah. Syukur sangat. Everyone is excited. Semoga dipermudahkan. Amiinn... Salam Jumaat Everyone. Love As Always," demikianlah tulis angkasawan negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor yang berkongsi berita gembira dimana isterinya, Datin Dr Halina kini sedang hamil anak ketujuh.


Menerusi perkongsian di laman Instagram, Dr Muszaphar telah meluahkan rasa syukur serta berkongsi keterujaan anak-anaknya yang bakal mendapat adik baru.

Apa yang menjadi perhatian, video yang dikongsikan itu sangat kreatif apabila menyampaikan berita gembira tersebut secara berbisik bermula daripada ibu sehingga anak paling bongsu.

Untuk makluman, Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina mendirikan rumah tangga pada 10 Oktober 2010 dan telah dikurniakan enam orang cahaya mata iaitu Sophea Isabella, Sophea Natasha, kembar lelaki, Sheikh Adam dan Sheikh Noah, serta sepasang kembar, Eusoff dan Emilia.

Klik untuk gambar besar















________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: