14 December 2022

UYAINA DITEGUR BERGURAU PASAL NERAKA, SIAP MAHU BAWA RAKAN MASUK SEKALI



"Tuhan, jika suatu hari aku masuk neraka.. Maka, masukkanlah juga temanku. Temanku lebih banyak salah dari aku. Masa aku (Tak mungkin aku) masuk sendiri Tuhan," itulah ayat yang di 'mimic' oleh pengacara dan pelakon Uyaina dalam satu video yang dimuat naik menerusi aplikasi TikTok.


Baru-baru ini, nama Uyaina menjadi perhatian ramai susulan gurauannya dianggap keterlaluan di media sosial. Dalam video tersebut, Uyaina membuat trend tular 'bercanda' bersama Bella Dally ketika mereka berdua berada di satu sesi penggambaran.

Uyaina atau nama penuhnya atau nama sebenarnya Saidatul Naseha Uyaina Arshad berseloroh mengatakan enggan terjeremus ke neraka seorang diri sebaliknya mahu menarik kawannya bersama.

Klik untuk gambar besar



Perkongsian Uyaina itu mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna laman sosial yang kecewa serta kurang senang dengan perkongsian istei kepada penyanyi Raja Syahiran ini meskipun ianya hanya gurauan sahaja.

Menurut pengguna laman sosial, kata-kata juga adalah doa serta tidak ada manusia yang ingin neraka menjadi tempat akhir di akhirat.







________ IKLAN ________

JUALAN 12.12 HARI JADI SHOPEE. JOM BOOKING Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan Hari Jadi Shopee yang bermula 12 malam 12 Disember ini. Memang banyak tawaran disediakan termasuk hadiah hebat dan voucher istimewa.

Anda boleh booking dulu barangan mahal yang dijual dengan harga murah. Hanya RM12 sahaja. Barangan tersebut adalah terhad, sapa cepat dia dapat.

Untuk info, pelanggan baru juga akan mendapat voucher  pembelian barangan pertama dengan diskaun besar. Kalau kena harga, anda mungkin boleh dapat barangan itu secara percuma.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: