31 January 2023

AKSI 'MERAJUK' MAS IDAYU BUAT NETIZEN 'MUAL': "DRAMALAH MAS IDAYU INI, BERIA SANGAT"



Semua sedia maklum mengenai tindakan juri tetap Family Duo iaitu Mas Idayu dimana dia seolah-olah merajuk dan membisu seketika di konsert separuh akhir yang berlangsung Ahad lalu sehingga menjadi bualan di media sosial.


Dalam program tersebut, Mas Idayu dilihat enggan memberikan komen terhadap peserta pertama, Siti Sisters sekaligus membuatkan Siti Saerah dan Siti Saida memujuknya untuk memberikan sepatah dua kata.

Namun begitu, Mas Idayu akhirnya beralah selepas setiap peserta merayu meminta agar memberikan komen untuk persembahan mereka.

Bagaimanapun, tindakan Mas Idayu itu menimbulkan rasa kurang senang netizen serta mendakwa aksi tersebut sebagai terlampau beria-ria.

Klik untuk gambar besar



Tidak kurang juga, ada yang mengatakan lebih baik jika gantikan dengan juri yang lebih profesional, selain ada yang meluahkan rasa mual dan menyampah melihat 'drama' yang dipamerkan dalam Famili duo.

"Dramalah Mas Idayu ini. Beria sangat." - "Kalau tidak mahu beri komen apa-apa, baik tidak perlu datang dan gantikan tempat tersebut dengan juri jemputan professional yang berpendidikan.

"Tidak perlu beria-ria menangis suruh Mas Idayu komen. Bagus juga senyap begitu, senang buat duit." - "Menyampah pula tengok Famili Duo ini dengan drama. Siti Sisters itu disuruh baca skrip merayu minta Mas Idayu komen," antara komen-komen netizen.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: