31 January 2023

NABILA HUDA BENGANG PELAKON WANITA 'TERSUKA' SUAMI ORANG: "NAK JADI PELAKON KE NAK JADI PELAC*R KAT SET"



"Siapa perempuan tu? Yang shoot sekali dengan Aliff tu ke? New actor tu kan? Meh sini aku ganyang dia mengada TER suka suami orang. Nak jadi pelakon ke nak jadi pelac*r kat set?


"Itu antara salah satu sebab yang boleh merosakkan keriaya sebagai seorang pelakon. Tak boleh nak kawal nafsu dan focus bukan untuk berlakon tapi nak menyund*l kat set.

Itulah tulis pelakon Nabila Huda yang tampil memberikan pendapatnya mengenai isu dimana pelakon dan penyanyi Bella Astillah mendedahkan seorang pelakon wanita yang bergandingan dengan suaminya mengakui menyukai penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

Menerusi komen yang ditinggalkan di Instagram Xtra itu, Nabila meluahkan rasa kurang senang dengan tindakan pelakon wanita berkenaan. Ujarnya lagi, sepatutnya sebagai pelakon memberi fokus pada lakonan bukannya 'menyund*l' di set penggambaran.

Klik untuk gambar besar



Dalam masa sama, Nabila turut memberikan pesanan supaya membuang sikap jatuh cinta di set ataupun terlanjur suka. Ini kerana kata Nabila, tindakan pelakon wanita itu antara satu sebab yang boleh merosakkan kerjaya seorang pelakon.

"Tolonglahhh.. buang lah sikap nak jatuh cinta kat set ke, ter suka ke, terlanjur ke.. please lah! Focus on what you're doing. Be a good actress! Bukan be a good prostitute, FAHAM?," tuturnya.

Sebelum ini, Bella menjelaskan, suaminya juga sering menerima panggilan dan pesanan ringkas menerusi platform WhatsApp daripada pelakon wanita tersebut. Pendedahan Bella itu mendapat perhatian netizen termasuk rakan-rakan artis.


________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: